Happy Valentine’s Day!

Igår var det alltså alla hjärtans dag! Jag jobbade den dagen, men blev bara 2 timmar då jag fick nog av all mobbning, nedtryckande och felbehandlande så jag gjorde något jag aldrig gjort förut, lämnade. Skrev ner mina 2 timmar och bara drog. Fuck this shit. Inte värt det. Fick ett sms av chefens fru på kvällen där hon bad så hemskt mkt om ursäkt och beklagade sig verkligen över det som hänt och ville att jag skulle fortsätta jobba för dom, vilket jag uppskattar, men jag kommer nog inte sätta min fot där igen. I’m done.
Kom hem och hjälpte våra roomies med att rengöra varje liten vrå i köket så nu är det superrent! Efter det drog jag igång med en alla hjärtans dag middag, och det blev faktiskt lyckat! Var så osäker på om det skulle gå vägen och tadaa! Success! Tände ljus och gjorde fint ute på stenbordet, så kom några av vännerna från grabbhuset över och gjorde oss sällskap, en av våra roomies agerade kypare så han serverade maten och hällde upp vinet osvosv haha, så himla mys! God middag utomhus under stjärnklar himmel omringad av vänner och gott sällskap. Det blev en dag fylld av kärlek trots allt!