This past few days

Har jobbat och jobbat och jobbat. I lördags slutade vi dock lite tidigare, skönt! Då gjorde vi oss klara för festligheter och umgicks med kära vänner! Drog ut på Viscosity och sen Central i vanlig ordning haha. Nästan alla vi jobbar med i skjulet var också ute så det var riktigt kul! Taxifärden tillbaka var dock allt annat än kul.. En kompis till oss spydde ner taxin och taxichauffören blev så arg så han, på riktigt, försökte köra över honom. Helt jävla puckad i huvet. Vi som satt kvar i taxin flög åt helvete eftersom han körde som en galning och försökte pricka killen med bilen. Flera gånger. Så jävla sjukt. Vi var alla i chock efter den händelsen. Kommer aldrig åka med den idioten till taxichaufför igen. Fuck no. Våran kompis klarade sig utan skador så det var ju bra.

Söndagen spenderades med vännerna igen och då åkte vi ut till en nationalpark och hade BBQ, lyssnade på italiensk musik (som aldrig försvinner ur huvudet haha), drack öl och bara umgicks. Mycket trevlig dag!

Idag fick jag en dag ledigt från jobbet eftersom det är så lugnt med ordrar just nu. Skönt ändå. Jag vill ju så klart jobba, men känner att denna dag var väldigt välbehövlig. Har bakat chokladbollar medans jag lyssnat på Eros Ramazzotti haha, kluddat på i min anteckningsbok och ritat lite, myst med hunden Jack, städat bilen, fixat mina arbetsbyxor som hade gått sönder osv. Får se vad resten av dagen har att erbjuda!