Fullspäckad men skön helg!

I fredags fick jag fiinbesök på jobbet! Robin, Sandra och Sandras mamma kom förbi, såå kul =D
Så då hjälpte jag min kära bror med "lite" kläder haha, och det slutade med att han gick därifrån med lite nytt! 
När jag slutade jobbet stod dom redo utanför och väntade på mig för vi skulle ut och äta på restaurang här i Umeå men det första stället var stängt, det andra stället fullt, det tredje stället ville inte hjälpa oss med ett bord och det fjärde stället, som då blev Allstar, fick det bli.
Jättegod mat! och jag fick min beasås hehe mums!
Sedan körde vi vidare mot Skeå där jag skulle spendera resten av min lediga helg!
Lördagen bjöds det på födelsedagsmiddag hos mamma och Jerry, plankstek! dör så gott! Träffade Ida igen och Oskar (mina plastsyskon) vilket var jättetrevligt! Ett kärt återseende=)
Mätt och belåten drog jag sedan vidare till Cissi för att umgås med tjejerna. Vi pratade på om allt och ingenting medans vi såg på Postkodmiljonären och Gladiatorerna och bara hade det jättetrevligt som vi alltid har, så det var mys=)
Söndagen körde jag och brushan upp till Byske för att hälsa på lite släkt! Vi började hos farmor och farfar, och så kom pappa, Maria och Ida dit också och joinade=) Var jättekul att få träffa dom igen! Sedan var det mormor och morfars tur, jättekul att få träffa dom med! Och så sist men inte minst lillkusinerna (som inte är så små längre) i Drängs! Samma sak där, superkul att träffa alla dom!
Så jag har nog hunnit med att träffa alla under denna helg haha, men det behövdes! =D 
En bra helg helt enkelt!