Kroppssmyckning och gokartkörning

Igår bar det av mot staada, gjorde lite ärenden som tex, köpte biljett till stadsfesten, bokade tid för sminkning på makeupstore, osv. Sen hade jag sånt sug efter en vaniljlatte på Wayne's så en sån fick det bli innan jag sen skulle möta upp Sandra vid Oleary's=) vi skulle nämligen till en piercingstudio!
Jag hade bestämt mig för att ta om mitt hål i naveln och ge det ett sista försök, och så blev det! Hehe så nu sitter smycket där wiiie ;)
Efter det var det dags för lite Gokartkörning i regnet! Så broder körde oss till Ursviken, där banan är, i en miljonersbil som han lånat från jobbet, inte dååålig bil kan jag ju meddela, satan i gatan!
Nåväl, gokarten gick väl sådär för min del haha blev varvad av både bror och hans kompis.. men som tur är så har jag inte nån jättevinnarskalle så det var kul ändå haha! ;)