2012

1. Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut? 
Massor=) Bodde i Oslo, reste till Hawaii, Hollywood och Barcelona. Blev sambo med älsklingen i Luleå, fick jobb i Luleå. 

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade nog inga tror jag  

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar?
Inte någon av vännerna jag umågs med, men väldigt många facebookvänner blev=)

4. Vilka länder besökte du? 
USA (Hawaii) & (Hollywood), Spanien (Barcelona), Norge (Oslo), Finland (Tornio)

5. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? 
Inte vad jag kan komma på=)

6. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 
Det är många, men ett är 1 augusti, då jag och Robin flyttade in i våran lägenhet=)

7. Största misstaget? 
Förlorat en massa pengar på struntsaker

8. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Jodå men inget allvarligt

9. Bästa köpet?
Min röda jacka!
 
10. Vad spenderade du mest pengar på? 
Resor och shopping.

11. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mina vänner, min kärlek, överraskningar och äventyr.
 
12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? 
Loreens Euphoia så klart, och några av hennes andra låtar spelades flitigt också=)

13. Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? 
Gladare

14. Vad önskar du att du gjort mer? 
Lite mer äventyr hade ju inte skadat=)

15. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sitta hemma och inte göra nånting

16. Hur tillbringade du julen? 
Med släkten på pappas sida=)

17. Blev du kär? 
Jag var och är ♥

18. Favoritprogram/serie på TV? 
Solsidan, Jims värld, Stalkers, Bonde söker fru=) 

19. Bästa boken du läste?
Läste bara en bok, "Safe Haven" av Nocholas Sparks, så får väl bli den då=)

20. Största musikaliska upptäckten? 
Haha Gangnam style? ;)

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
En resa hem : ' ) ♥

22. Något du önskade dig men inte fick? 
Nope

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? 
Då befann jag mig i luften och på olika flygplatser, bla Gardemoen. Och kanske 10 min innan det blev nästa dag kom jag äntligen hem till älsklingen i Sverige! Så blev 10 min firande av min födelsedag=)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Ja det finns det ju alltid, men jag skulle nog haft följt min vilja lite mer än andras=)

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Började använda mycket högklackat och klänningar, så mer girlie=)

26. Vad fick dig att må bra? 
Älsklingen, familjen, släkt och vänner osv. Shopping och nya grejer=)

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hehe måste vara Channing Tatum då=)
 
28. Vem saknade du? 
Min pojkvänn saknade jag så grymt mkt då jag var i Oslo. Släkten saknade jag och mina vänner som flyttat åt olika håll.

29. De bästa nya människorna du träffade?
Måste vara dom härliga studenterna!=)