stolt över mig själv

HAHA jag lyckas...
Igår tog jag lokalbussen in till stan och skulle shoppa lite (igen :]) hittade mig en söt liten sommarklänning och så ett par skor=) Men sen då jag skulle tillbaka till Robin så kollade jag bara på numret på bussen som kom och hoppade på, insåg ganska snabbt att det var nått som inte stämde.. satt på fel buss, greeit. Så jag hamnade nånstans i utkanten av Luleå haha, och så då vi kom till slutdestinationen/bussgaraget eller nått, så satt jag och busschauffören och pratade ett tag innan det var dags att börja fara åt rätt håll haha, han tyckte bara det var bra att jag tog fel så han hade nån att prata med. Bra för han, mindre bra för mig, men efter kanske en timmas bussfärd så var jag tillslut framme dit jag skulle! ;D blev en låång dag, menmen, shit happens ;)