Byskebor och Norsjöbo!

Men gud ändå, nu halkar bloggen efter igen.
S K Ä R P N I N G ! Anyway. Jag har ju fasen hunnit hänga med Byyskboorna och en Norsjöbo å här i Stockholmia under denna tid som bloggen legat i dvala. Åkte över till Frida Enquist och Daniel för en catch-up för några veckor sen, dom bjöd på hemmagjorda burgare och sötpommes och jag överdriver inte ens lite då jag säger att det både smakade och kändes som att det var restaurangmat, SÅ bra var det! Herregud. Sjukt trevligt att träffas igen och få höra om allt som hänt sedan sist osv. Så kul!

 Förrförra helgen mötte jag upp Lunkan som hittat sig till huvudstaden, så joinade Ida oss och vi drog ut och käkade, sedan fortsatte kvällen på Roq Bar där vi spelade shuffle board drack drinkar och babblade på! Även denna kväll var sjukt trevlig och verkligen så himla kul att träffas igen!

Nu i lördags drog jag och hälsade på Lisa Gustafsson och även där blev det catch-up talk och lite bubbel! Det var sååå kul och jag tror vi skrattade så mkt att mina ansiktsmuskler aldrig kommer tappa sin spänst mer! Haha underbart! Kvällen fortsatte med en Release fest hos en kompis till Lisa som släppt en ny låt på Spotify. Vi fick en liten live show där hon sjöng sina låtar och bland annat den nysläppta såklart! Träffade en massa nytt folk och det var gratis alkohol. Gratis är gott och det blev nog tillslut lite väääl mkt heeehee.. Men det var en riktigt kul kväll! Dagen efter var absolut inte lika kul, FYYY vad jag mådde. Men är huvet dumt får kroppen lida. Nåväl, det var en kul kväll och supertrevligt att träffa Lisa igen efter alla dessa år!