Sunset lipart

Gjorde en snabb liten sminkning idag med solnedgång och en palm. Ville ha mer orangea toner i solnedgången dock men någon sån färg hade jag såklart inte. Nåväl, detta blev iaf resultatet!
Testade med och utan läppglans=)

Räkor och vin

Alltså vilken pingla!
Blev bjuden på denna goda middag av Julia igår! Mumsfilibaba!
Sen fick vi också besök av Johanna som kom förbi lagomt till efterrätten!
Vi pratade på som vi alltid gör, hehe och såg sen på film "Endless love".

Bishops och födelsedagsfirande

Igår möttes vi brudar upp i stan för att äta middag på bishops! Efter middagen drog vi vidare hem till eklund där det var fest=) Jag var chaufför eftersom jag började jobba tidigt dagen efter (som alla andra festdagar denna sommar..) men var kul att umgås med bridsen! ♥

Campingyran 2015!

Campingyran blev en succé!
Med utklädd personal, aktiviteter till både barn och vuxna, uppdrag, glada gäster, soligt väder, så blev dagen superbra! Kändes som att alla var på toppenhumör! men det är klart, vem kan bli arg på en minion? ;) haha.
Sen kändes det skönt att vi tog hem vinsten till bästa utklädnad, wohoo go repan!! :D
Mer såna här dagar tack!
Vi i receptionen var karaktärer från Dumma Mej. ↑↓
Städets städgudar ↓
Barnklubbens indianer ↓
Jul i juli på utebadet ↓
80-tals tema på Café Byscaya ↓
Strandservice var tjuv och polis ↓
Spännande möte med en polis! ↓ haha..

Inför Campingyran

Onsdagen jobbade jag stängningspasset (23.30).
Men det blev inte att fara hem direkt efter jobbet som det annars alltid brukar bli. Utan jag, Anna, Malin och Sanna stannade kvar för att pyssla på med utklädnad, aktiviteter, uppdrag, priser, utsmyckning i receptionen osv! Det tog ett jävla tag haha, men shit vad mkt vi hann med! och så var det ju tur att vi hade chips och dipp som man kunde mumsa i sig under tiden för lite mer energi heehe=)
Halv 4 gav jag upp och la mig för att sova. Hade dock öppning dagen efter så kl 6 var det bara att stiga upp igen för en ny arbetsdag. Haha fyy.. Då var jag lite trött.
Våran ordningsvakt ville också vara med haha ↓

Magic Mike XXL

Var och såg Magic Mike 2 med Julia, Linda och Sanna i tisdags. Sjukt bra film! Mkt bättre än ettan tycker jag=) Sen avrundade vi kvällen med middag på Kungsgrillen, thumbs up!

BBB med Emelie!

Blev en helg i Luleå med denna donna! På vägen till Luleå stannade vi till i Piteå för att hälsa på lilla Lexus hos hans nya matte, så då fick jag hålla älsklingskissen i min faamn, mys!
Då vi sen kom fram till Luleå gick vi på en shoppingrunda direkt och jag hittade mig en fin topp! Efter shoppingen körde vi hem till lägenheten och shit vad jag har saknat den! Så himla skönt att få komma hem till ens eget place!
Vi klunkade lite wiine och drog sen ut på båten BBB, var himla trevligt!=) Konstigt att man aldrig gått ut där tidigare, men det lär bli! ;)
Nej riktigt trevligt har jag haft det i Luleå med Emelie! Skönt också att göra något annat än jobba haha, nej detta behövdes! =D

Missing someone
isn't always about how long it's been since you've seen them
or the amount of time you've talked to them.
It's really about those moments
when you're doing something
and wishing
they were right there with you.

Stan med Almis!

I onsdags blev det en liten shoppingrunda med kusinen Alma!=) Vi hittade lite allt möjligt som bland annat, träningsbyxor, lång kavaj/jacka, pärm, mugg, fransk manikyrpenna och annat till naglarna.
Då vi shoppat klart for vi till drängs och åt middag och efter det var det dags att pimpa naglarna! Vi gjorde flera tappra försök till att göra såna där "droppa nagellack i vatten"-mönster men det ville inte funka.. Så då använde jag mig utav den nya manikyrpennan ist, och Alma gjorde blommor och prickar.
Så här ↓ blev det med manikyrpennan!=)

Segway

Haha kuuul!
First time och ja minsann, nog var det spännande nog ;)
Men jag vurpade inte iaf, så tummen upp för det! ;D Tack så mkt Julia! min personliga tränare haha ;)
Nu vill jag köra igeen!

Halmstad 27/6-1/7 <3

I lördags tog jag flyget ner till min kärlek i Halmstad! ÄNTLIGEN=) Då han mötte upp mig på flygplatsen stod han med denna bukett röda rosor ↓ och världens underbaraste leende ♥ shit alltså vilken kille! :' )
Och väl inne i bilen väntade mina favvochips och lakritsbilar! Bästa bästa Oskar, han kan mig!♥
Då vi sen kom fram till Ogges place vilade vi lite och åkte sedan vidare till en jättefin restaurang som heter Salt. Där åt vi middag med Oskars mor och hennes kille! Förrätten för mig blev Hummersoppa, varmrätten Oxfilé, efterrätten Rocky road brownie med vaniljglass, muuuums stööört gott!=)
Söndagen var en ganska lugn dag. Vi drog till golfbanan och testade lite puttar och jag testade slå för första gången i mitt liv haha, mycket svårare än jag trott! minigolf är väl det närmaste golf jag har spelat förut, men kul att testa på var det!=)
Måndagen blev en heldag i Malmö. Vi började med Shoppingcentret Emporia och då vi shoppat klart drog vi in till centrum=) Hade inte så höga förväntningar på staden då man mest hör en massa skit som händer där, men alltså herre vad fint det var! Jättefina byggnader, mysiga gator och bra shopping, blev positivt överraskad!=) Sedan åt vi middag på Texas Longhorn, mummens!=)
Tisdagen var sista dagen tillsammans och den spenderade vi i Göteborg och på Liseberg!=)
Alltså Helix, vilken sjukt rolig berg och dahlbana! Har du inte åkt den, ÅK DEN! =D Vi åkte lite allt möjligt men den nyaste attraktionen Mechanica var det så sjuukt lång kö till så den fick jag skippa så vi skulle kunna göra annat också, blir en annan gång ist! ;) Spegelrummet var sjukt kul som vanligt haha och vilken himla tur vi hade med vädret! underbart!
Godaste Ben & Jerry's milkshakeglass tryckte vi i oss också, munorgasm delux! Testade spela lite, gick runt och kikade, åkte lite till och sen gav vi oss in till staan för ännu lite shopping och framförallt något att äta till middag!=) Lite svårt dock att hitta någon bra restaurang då man har noll koll på matställen i Gbg, så tyvärr failade det lite.. men så kan det vara=)
Liseberg var riktigt riktigt kul! och jag är så glad över dom här dagarna som jag fått spendera med den bästa killen ever! I love you ♥