Lite pics från Spain

Bjuder på några bilder från Barca, men kommer få fler bilder sen så väntar med att lägga ut på faceboken.
Hursomhellst, här är några=)
Nästan hela gänget
Spaniens tolkning av Jesus?
Maniac.
På sightseingbussen
Firar 50årsdag
Super till

Barcelona

Då har den resan också nått sitt slut=)
Har haft det riktigt bra! och tur med vädret, sol varje dag ;D
Vi har shoppat, solat, firat Robins mammas 50årsdag, ätit gott, druckit gott, sett en massa sevärdheter.
Var ett himla härligt gäng=) En riktigt rolig och mysig resa!=)

Barcelona!

Nu drar den här cheyen iväg till Spanien!
Kommer hem Torsdag/Fredag.
Haa de ;)

Första rundan

Detta ↓ kom jag hem med efter min shoppingtur hehe ;) vilken frihet att få gå in och plocka själv, men farligt dyrt, för det är ju inte direkt så att man tänker på priset då man ser alla godsaker, aja dom ska väl hålla ett tag också så!=) Köpte mig också ett par nya skor på skopunkten, och så lite småtjaffs=)
Sen bar det iväg till Piteå, skönt att få träffa släkten, och småkusinerna som jag saknat så mkt=) Fick mest pengar och så i födelsedagspresent men också ett påslakanset, smoothiebok och en grytvante=) supernöjd!=)

Måndag

Idag har jag allt varit duktig och skrivit ut massa cv:n och sökt lite jobb=) Hälsat på mamma och moster på Futte och hälsat på mormor på Brosels=) Imorrn ska jag ta mig en sväng på systembolaget och köpa lite godsaker, och sen dra vidare till Piteå för att fira att jag fyllt år=) Efter det drar jag vidare till mysproppen i Luleå=)

Brumbrum

Idag drog jag och pappa ut med skotern, blev vinterns första skotertur för mig! Skönt att få hinna med det innan snön försvinner helt=)
Får se om man ska ut och köra lite bil också, sist jag körde bil var ju typ i augusti.. körde lite då jag var hem i julas också men det var så pass lite så.. usch evelina inte köra ihjäl nån nu.

music

2 superbra låttips!
Alyssa Reid - Alone Again
Jordan Knight - Let's Go Higher

Mahalo Hawaii!

Hollywood, premiär för 21 jump street

Now that's what i'm talkin about!
Hehe hade man vetat detta så skulle man ju ha gjort sig lite finare..
men vad tusan! skit samma :D

första klass whoopwhoop

Då sitter jag äntligen på det sista flyget nu påväg till luleå=) gratis wi-fi på flyget och förstaklass, inte illa såhär på födelsedagen och allt =D benutrymme var precis vad jag behövde efter 2 dagars lång flygning så det var ju himla nice det=) Våran dag i Hollywood blev över förväntan, gick längs walk of fame, såg Hollywoodskylten och så fick vi bli dom första som blev fotade på den riktiga röda mattan iih :D det var premiär för 21 jumpstreet så Channing Tatum skulle komma dit om bara nån timma, sög bara att vårat flyg gick då det gick så vi missade han just och pass på röda mattan, men vi kan ju iaf skryta med att vi gick på den före han och resten av kändisarna :D Och snart är det väl dags för att bjuda på lite bilder, så fort jag får tag på min dator så lovar jag att lägga upp några på bloggen!=)

sista dagarna bjuder på lite sol!

Nu har haikingen i djungeln blivit av=) spöregnade så blev inga bilder därifrån, men hursom, vi klättrade uppför en gammal vulkan här på ön och slutmålet var vattenfallet=) var fint=) sen så har vi shoppat lite till, såg skymten av nån kändis som nån japan skrek britney efter, britney spears? Ja det lär vi väl aldrig få reda på, men bodyguard hade hon och allt=) imorrn börjar flygresan hem, kommer se ut så här: honolulu-LA-london-oslo-sthlm-hem. Och då jag kommer hem så kommer jag inte hem som tonåring hehe för då är jag nämligen 20 och har spriitn med mig! ;D

jaahapp

Vädret verkar inte vilja bli bättre, spöregnar och åskar varje dag nu, typiskt! Och våran utflykt till djungeln har skjutits upp ännu en gång så håller tummarna på att det blir av imorrn=)

great

Regn regn och åter regn. Åska och oväder. Så har det sett ut i en vecka nu.. Tur man kommer vara brun och fin när man kommer hem.. Och haikingen i djungeln som vi skulle på idag blev så klart inställd. Bara att vänta på bättre tider då, får hoppas på lite sol iaf dom sista dagarna=) Gick en sväng på stan igår och hamnade tillslut på zoo, men annars så har vi inte hunnit göra så mkt mer sen sist jag skrev=)

u s and a

Idag tog jag mig friheten att gå ut en sväng med systemkameran, sen poolhäng och ikväll blir det att se Polynesian show=) igår var vi på surflektion, och wiiie jag klarade att surfa på första försöket! Var en riktigt skön känsla=) sen efter några gånger blev det näsblod och skrapsår, ska kännas att man lever hehe ;) och så har ju jag och cissi testat på sushi för första gången, nog första och sista för min del (A) men känns bra att ha provat iaf ;) Nu är det snart dags att göra sig fin för kvällen, woho premiär för min nya klänning från Forever 21 : ] Hoppas ni har det bra!=)