I'm going crazy, livin this waay

Denna dag är jag fucking positiv.

Idag ramlade jag av stegen med pungen full av äpplen, bra jobbat! Och ett tag senare så föll det ett äpple rakt i huvudet på mig, skönt, höll på att bita sönder en tand i den smällen, fint. Körde in fingret i en avbruten kvist, nice. Dränkte fötterna i snuskvattnet där alla ruttna äpplen hamnar, mys. Ryggen tar död på mig och vi är så rastlööösaaaa! Är så less denna skithåla nuuu! Less jobbet, less att känna sig instängd fast vi är ute i det fria, less att slita sönder kroppen för skitpengar, less att det är sämst teckning, less att måsta höra av sig till arbetsledarna så fort man ska lämna huset, less på att folk får sparken hit och dit, less på att närmsta "stad" ligger 2 mil bort, less på allt! Vill bara fly fältet och börja äventyra och upptäcka igen! Leva livet! Jag vill se något nytt! Bajs Thulimbah.

Vi har startat med nedräkning iaf, ca en månad kvar då! Håååll uuut!