Hej Sverige

Jag är alltså hemma på svensk mark! Har vart det lite mer än en vecka nu. Surprisade alla och dom blev så överraskade! Haha kul! Har umgåtts med vänner, familj, nära och kära. Ätit svensk mat! Även godis, saltlakrits, OLW chirre, skagenröra, Karins lasagne, druckit Loka, Ramlösa, Julmust! Haha såå nice! Och det är ingen big deal för er kan jag förstå, men för mig är det BIG DEAL! Ett år sedan, ett helt jävla år! Smaklökarna dansar.

Så vad har jag hunnit med att göra denna vecka då? Jo, har fått hålla i lilla Alicia, myys! Vart på favvorestaurangen Pinchos och sedan avrundat med vinkväll med chirre, dirre och snacks. Hjälpt till och fixat med Emelie och Pontus bröllop, make-up och foto. Dom var verkligen drömmiga, såå fint! Babyshower för Johanna, som blev riktigt lyckat! Och så har jag och Cissi sett den årliga, traditionella filmen Love Actually, haha gäller att hålla i traditionerna!