VIP-öppning och Premiäröppning!

Nu är vi igång! Ready for business!
Öppnade butiken onsdag 16e för VIP-gäster och den kvällen var så himla bra! Vi gjorde i ordning allt i butiken och klippte sedan röda bandet när gästerna skulle börja sin runda i gallerian. Eftersom det är en väldigt stor galleria så var det väldigt lite folk i just våran butik den dagen så vi fick springa iväg och kika vi också, yey! Det delades ut goodiebags överallt och jag bara tackade och tog emot, champagne bjöds på, mat, och livemusik spelades, helt underbart! Så där gick jag runt med maaassor med goodiebags på ena armen och champagneglaset i andra handen, jag mådde så sjukt bra! haha fasen vad jag njöt! Det var en underbar dag!
Dagen efter, alltså torsdagen, hade vi öppning för allmänheten och kunde börja sälja. Då lyckades jag med det allra första säljet, wohoo! Så det känns lite kul att man kan säga i framtiden att jag var den första någonsin att sälja något i den butiken, niice!
Var ändå inte så jättemycket kunder i början, men helgen var det mer fart på, så det var kul! Har fått besök av lite vänner också och då blev jag överlycklig!
Ja minst sagt en bra start på nya jobbet och jag trivs jättebra!=)