Matmatmatmat

Skönt med en kort arbetsvecka! Efter att ha tagit helg efter torsdagen så kände jag för att ta fram mina matkunskaper och koka ihop något riktigt gott till middag och bjuda min fina på=) Det blev ungsstekt laxfilé täckt med lime-cremefresh, och det blev lyckat! weei ;D
I fredags fyllde min lillkusin Magda år, så då blev det firande för fullt! Pappa och Maria bjöd sen på förrätt och grillat till middag, mums!=)
Lördagen blev det att fira Oskar lite som fyller imorrn, det blev 3rätters på Tatung, sjuuukt gott och jättemysigt=) På kvällen grillade vi korv i grillringen på gården och hade det mysigt=)
Känns som att jag bara skriver om mat haha men det har blivit väldigt mkt god mat nu i påsk!
Och jag klagar inte hehe ;)
Nästa helg ser det ut som att det blir Boda Borg med Cissi och Adam! woopwoop :D