Bra humör

Vilket jävla skämt.. jag orkar inte med det här, nu när man äntligen fått sitt skattekort så ska såklart nått annat krångla. Skulle skaffa bank idag så man kan få lönen och betala hyra osv, MEN självklart så ska bankidioten skriva FEL på min svenska adress när jag sticker upp ett skrivet sms under näsan på han så han ser klart och tydligt ordagrant hur allt stavas osv. Och mitt namn var tydligen också svårt att stava till även ifall körkortet låg framför ögonen på han så verkar jag heta Evelin. OJ så underbart. Sen så är det bara torsdagar jag kan fara till banken eftersom dom stänger 3 alla andra dagar och stängt på helgerna. Jobbar till 3, då jag inte har övertid, och förmodligen blir det väl övertid på torsdag då. Nej men jag får väl klara mig utan pengar då.
Tack som fan.
#1 - mamma

Du får nog hjälpa dom att skriva så de blir rätt!=)puss

#2 - fritte

KISSA PÅ HANS SKOR EVELIN!

#3 - Mr.KissAlot

Cheer up pumpkin pie<3:) det blir nog bra tillslut :) och hjälp finns alltid att få :) puss<3:)