Greit

Dagen började bra!=) Då vi vaknade for jag och cissi på ikea för att köpa lite nödvändiga saker (eftersom det aldrig blev av igår), jag kom hem med 2 st matlådor, ett laptopstöd, fruktskål, vaniljljus, dörrmatta, diskborstar och en BÖTER PÅ 900 JÄVLA NOK.
Vi skulle alltså åka en station med buss, hade fyllt på mitt reisekort så var jättelugn då vakterna skulle göra en biljettkoll, MEN det var tydligen ogiltigt. Tog fram kvittot på att jag faktiskt har betalat för mina resor, men nej, "du måste aktivera kortet",  och då är ju frågan varför jag inte fick göra det på plats då, eftersom jag faktiskt hade betalat och allt. Nej dom var så nöjda av att råna oss på pengar så det var ju skitkul det. Så bra.. då man försöker vara ekonomisk och duktig.
#1 - fridolf

hahaha alltså gör dom nåt rätt?!