Pinchos, Coffee & more, Tacos, Gästis!

Halkat efter lite ser jag! Har ju sedan sist gjort en hel del grejer. Som en middagsdejt på Pinchos med Julia, After Work med jobbet på Coffee and More, Taco-kväll med tjejkompisarna, och firat farmors födelsedag på Gästis med släkt och familj.
Pinchos var lika bra som alltid! Även ifall jag blev serverad en rätt med koriander i, fyyy. Men det var ju mitt eget fel iofs, fast ändå inte, det stod ingenstans om att det skulle finnas i. Nåväl, resten var supergott, drinkarna mumsiga och sällskapet fantastiskt!
After Work i fredags! Vi höll till på nya caféet Coffee and More ovanför bion och blev serverade snacksbricka och sen middagen också såklart. Drack Chardonnay och hade det bra! Var kul att se hur alla ser ut utan jobbkläderna! Det var en mkt trevlig kväll.
Lördagen bestod av Taco-kväll med brudarna! Jag ville att vi alla skulle ses och umgås innan jag flyttar söderut! Det var såå trevligt och alla hade med sig "avskedspresenter" till mig, huuur gulligt! Vi avnjöt tacon till middag, åt sedan chips och dipp, godis och hade det bra. Pratade på om allt möjligt! Sedan närmare senkvällen spelade vi sällskapsspelet "Speak out" alltså där man spärrar upp munnen och ska försöka säga meningar som de andra ska lista ut. HAHA sååå kul! Toppenkväll!
I söndags samlades vi (närmsta släkten på pappas sida) för att fira farmor på Gästis! Grattis grattis!! Väldigt trevligt och supergod mat som alltid! Det blev vitlöksbröd till förrätt och kycklingspett till varmrätt för min del, MUMS!
Tog tyvärr inga bilder under kvällen men här är en bild från kvällen som farmor tog, en bild på Alicia och männen i mitt liv!