Välkommen ”hem”.

Tillbaka på Australiensk mark! Kom ”hem” 7e mars till Stanthorpe och var helt död.. Så det första jag ville göra var att slänga mig på sängen och sova. Men icket. Råttskit fulla sängen, perfekt. Så det var bara att slita bort allt och slänga allt i tvättmaskinen. Hade ett berg av brev, en fortkörningsbot, en inbetalning för att förlänga registreringen av bilen, en kallelse från sjukhuset, och annat skit. Vi tog bilen in till stan för att torka sängkläderna och på vägen tillbaka stoppade polisen mig. Tydligen hade jag en till fortkörningsbot sedan juli (inte jag som körde dock så inte min bot) som jag aldrig mottagit och hade ingen aning om. Eftersom vanen var min och stod i mitt namn så blev det ändå jag som fick skiten för det och polisen sa att mitt körkort var därför indraget så jag körde runt nu utan körkort. Hon förklarade att det kommer bli rättegång osv. Och jag kände bara att jag ville försvinna. VÄLKOMMEN JÄVLA TILLBAKA TILL FUCKING SKIT AUSTRALIEN! Jag förklarade för henne att vi just precis kommit tillbaka från vår semester i Bali, och att jag inte hade någon aning om varken boten eller körkortet så tillslut gav hon sig med att bara ge mig en varning. Tack! Jag fick ett nummer att ringa för att betala jävla boten och lyfta körkortet igen. Så första dagen tillbaka spenderade jag lika mkt pengar som jag lagt ut för hela Baliresan. Jävla skit. Fucking underbart.