Melbourne!

Har vart här i Melbourne 1 och en halv vecka nu och har väl inte gjort så jättemkt, MEN det jag har gjort är fixat mina naglar (Taack mamma för julklappen!), sett på bio ”Bohemian Rhapsody” riktigt bra film, vart ut på barrunda, fixat ärenden, njutit av chips och svensk dipp, strosat runt i stan, mött upp med folk jag träffat tidigare, druckit en hel del vin haha yum! osv. Tog in på hostel 3 nätter och vantrivdes som tusan haha herregud... men du får det du betalar för I guess, billigast är inte alltid bäst! Så har bott hos min vän Dom mestadels vilket är nice då han bor i ett hus/lägenhet. Han är förövrigt en gammal arbetskompis som jag jobbade med på Rizzato i Stanthorpe, från England. Himla rolig lad!

Så är det ju juletider nu också och jag har noll julkänsla... meeen hittade en plastgran i Doms garderob och fick tillåtelse att sätta ihop den, sagt och gjort! Idag blir det att köpa julgranskulor och dekorationer och klä den!! Tjihooo! Julkänsla come at me bro!!

Sen TAAACK så jättemkt verkligen för julklapparna jag fått! Så himla fina ni alla är <3