Hejdå Stanthorpe..

I lördags hade vi party i huset eftersom en tjej från ett hostel i Stanthorpe fyllde år och vi har hängt med det gänget förut så vi sa att det är bara att komma över om dom vill! Det ville dom jättegärna göra och med sig hade dom också lite nytt folk, kul! Det visade sig vara en riktigt trevlig kväll och jag kände mig lite sorgsen och frustrerad att jag NU någon dag bara innan jag flyttar träffar så mkt nytt härligt folk, så himla typiskt. Ååååååh... jaja så är det. Det var en mkt bra kväll iaf och jag kan inte vara mer nöjd över min sista helg i Stanthorpe. Söndagen (min sista dag) spenderades mestadels hemma med mina roomies. Vi åt chirre och svensk dirre, såg på film och bara umgicks. Jag är så tacksam för allt dessa människor givit mig och jag känner så stark vänskaplig kärlek till dom. Det känns sjukt jobbigt och tråkigt att lämna.. samtidigt som det känns spännande och upplyftande att ”break free” från det vardagliga livet. Jag har vart väldigt emotionellt mixad. Sen vet jag att det är så här livet är när man reser, folk kommer och går heela tiden. Men vissa blir man mer fäst vid än andra.
Denna bild nedan togs just precis då jag blev avsläppt på busshållsplatsen och vi tog farväl av varandra. Dom skulle iväg och jobba men var snälla att skjutsa mig och all packning till bussen. Sista ögonblicket. Soooo saaaaad!! Men vi ses snart igen, i Melbourne! Så det är inte ett hejdå föralltid, bara ett hejdå för ett tag!
Stanthorpe kommer mest troligt vara ett hejdå föralltid dock. 1 år och 8 månader. Jag är så glad över den tid jag spenderat i denna lilla håla, det har varit upp och nedgångar såklart, men jag blev väldigt fäst vid detta ställe och jag ångrar inte en sekund! Jag tar med mig underbara minnen och upplevelser från denna tid och plats, sånt jag kommer minnas läänge!
Men nu är det dags för ett nytt kapitel i mitt liv, nya äventyr och upplevelser! Jag är taggad, men fortfarande lite sad.. men detta kommer bli bra ändå, allt händer av en anledning, det som händer nu sker för att det behöver ske. All is well. Allt är i ordning. Nu köööör vi!