Pimp my ride

Har haft så mkt idéer om hur jag vill utsmycka min bil, bland annat: ljusslinga i taket i baksätet, fina bohemkuddar i baksätet, känslan att det är som en soffa man sitter i. Hänga en massa utskrivna citat och visdomsord i taket fram, halv mandala sticker i bakrutan, häftigt bohem skydd för ratten, hänga saker hit och dit men haha jaa, jag har fått hejda mig lite. Då A säger, ”Evelina det här är inte Ivan.” och min kära bror säger, ”Evelina det är ingen EPA.” Haha jaa ni har så rätt. Menmenmenmen, lite krimskrams skadar ju inte hehe. Nåväl, det fick bli en Adventure sticker på ena rutan, karta i taket i baksätet med pins på alla ställen jag vart på i Australien so far, rosenkvartskristall och ett egengjort bönhalsband med toffs hängandes i backspegeln. Något passande namn till bilen har jag ännu inte kommit på.. har du någon idé så är det fritt fram att komma med förslag!