Promme

Flydde kackelhuset igår. Har blivit 11st tjejer som bor här nu och det kacklas på heeela tiden, trött i huvudet! Så då tog jag med mig kameran och drog ut på en promenix med me, myself and I. Det var en skön promenad, solen och små lätta moln avlöste varandra så det var nice. Jag gick till den inte så blygsamma vingården Castle Glen, gick in i slottet eller borgen eller vad man ska kalla det och köpte två vinflarror. Gick vidare och såg en känguru sticka upp huvudet i höggräset, skulle ta en bild på den och hann knäppa en på långt håll innan den skuttade iväg. Såg en till på tillbakavägen som jag stod och pratade med ett bra tag, sen skuttade den iväg också. Knäppte lite bilder på vägarna här omkring, någon äng osv. Gick sedan in på en liten grusväg, såg känguruspår, men ingen känguru. Hade inte trott att jag skulle se någon skuttis alls under prommen faktiskt eftersom dom är mest aktiva på natten, gryningen och skymningen, så det var en riktigt kul surprise! Blev en lyckad promenad och egentid.