KOH TAO 14 feb - 28 feb

 I Koh Tao blev det att stanna två hela veckor. Dom veckorna har mest bestått av sol, bad och chill. Vi blev kära i vårt hostel The Dearly som verkligen varit superbra! Rent, fräscht, mysigt, och underbar personal! Verkligen toppen!
Vi hade också "våran" strand som vi hängde på dom flesta dagarna. En liten avskiljes strand med hängmattor och väldigt lite turister. Underbart!
Dom saker vi hittat på att göra på ön förutom strandhäng och bad har bland annat varit snorkling, hyrt vespor, gått på yogalektioner, besökt en Ladyboy show, kollat eldshowar på stranden och det bästa av allt: Dykning! 
Dykningen var magisk och riktigt spännande! Min Highlight från tiden på Koh Tao, helt klart! Jag har varit väldigt tveksam till om jag verkligen ville prova dyka eftersom jag och djupt vatten inte riktigt går ihop alla gånger, men jag säger bara det "face your fears" det är så värt det! Vi hade två dyk och på sista så dök vi ner till 9 meters djup. Det är ju en helt annan värld nere på havets botten! Såå mkt som jag inte visste fanns och som jag aldrig någonsin sett förut! Asballt! Så himla vackert! GoPron ville dock inte filma på så djupt vatten så kan inte dela med mig av den synen.. men jag kan ju säga att det var helt magiskt iaf! Så glad att jag gjorde det! Hade inte vi allihopa varit förkylda så hade vi fortsatt och tillslut tagit dykarcertifikatet men det får vänta till Australien istället. Längtaaar!
(Tryck på dom små bilderna för att förstora)