The weekend

Lediga hela helgen denna helg som var! Både bra och dåligt. Dåligt för att vi inte tjänar några pengar och inte får någon farmdag, men bra för att då kan man hitta på nått kuuul!
Så på lördagen drog vi över till grabbhuset för att halsa en cider innan taxin kom och skulle skjutsa in oss till Stanthorpe. Hängde ett tag på Viscosity och drack några goda drinkar och så hamnade vi till sist på nattklubben Central. Det var en väldigt kul kväll, dock ganska mkt drama, men kul!
Dagen efter tog vi oss en promme över till grabbhuset för att hämta vanen eftersom vi parkerat den där kvällen innan, och jag höll på att skratta ihjäl mig när vi kom fram! 
Killarna hade alltså dragit ut en soffa från huset och lyft upp den på taket på vanen och där satt dom och njöt! Drack öl och chillade i solen, no care in the world hahah! Fasen vad sköna!
Resten av den dagen spenderade jag och Ida inne i Stanthorpe tillsammans med Sarah och Fahmeda på ett Snowflake family fun event där man kunde leka i nån fakesnö, köpa god mat från olika stånd och lyssna på livemusik! Så där satt vi i solen och chillade, åt snacks, och bara hade det gött! Ida kastade en snöboll på mig och då skulle jag självklart ge igen så jag kutade efter henne, tog i som tusan när jag kastade (hon var en bra bit ifrån mig) så jag tänkte att den kommer ändå aldrig nå fram, och så SMACK! Rätt i ögat! HAHA! Stackars! Så hörde jag någon familj bakom mig som sett allt "Oh my god, that was a nice hit!" Haha kände mig rätt så stolt över min pricksäkerhet men också ganska dåligt samvete, så hon fick en chipspåse av mig som plåster på såret. Haha kul ändå!