Stockholm

 Visual Merchandising 2.0!
Det var alltså en utbildning jag var på i torsdags med alla Brothers visuals i hela Sverige. Det var riktigt intressant och kul att få åka iväg på min första affärsresa! Jag kände mig viktig haha ;) Nej men det var kul och lärorikt! Sedan bjöds det på lunch och det var en sån hiiiiiimla god lasagne! Sjuukt gott! På våran rast så bestämde jag och Skövdes visual oss för att kika in på Brothersbutiken på Drottninggatan för att få lite inspiration och checka in läget där, superfin butik verkligen! 
Då utbildningen var slut mötte jag upp min kära vän Ida (en av dom jag reste med i AU och NZ) och vi tog oss en fika och ett glas rött uppe på Åhlénshuset med en riktig Stockholmsview! Vi pratade på och hade det riktigt trevligt! Sen att huvudstaden bjöd på sol och sommarvärme var ju inte helt fel det heller ;) Ett superbra avslut på min resa! Verkligen toppen!