Inspirationskväll Hilfiger!

Förra torsdagen bar det av mot Stockholm igen! Denna gång var det inspirationskväll med Tommy Hilfiger och en representant från alla Brothersbutiker fick delta, so I went!
Jag kom till Stockholm ganska tidigt, men det gjorde absolut ingenting för då kunde jag luncha med Idaa och snacka lite strunt! Så det var nice=) Gick en sväng på Drottninggatan och kikade runt lite=)
Sen kom en taxi och hämtade upp mig och en annan Brothersanställd från Norrköping och så bar det iväg mot Hilfigerplacet! 
Det första som hände när vi kom fram var att vi blev bjudna på dryck. Vin, rött vitt rosé, öl, osv. Haha nice, så blev några glas rosévin för mig! Och så bjöds det på lyxig middagsbuffé, efterrätt, sen chips och godis och allt möjligt! Haha vart hade jag hamnat? Fick jag allvarligt betalt för att vara där och njuta av allt detta? Underbart!
Vi minglade och kollade oss runt, fick en rundtur, och sedan var det business! Fick veta mycket om märket Tommy Hilfiger och vad som komma skall. Höstkollektionen, vinterkollektionen osvosv. Var väldigt intressant!
Efter det var det tävling! Vi delades upp i lag om 3 och skulle styla en kille i vårt lag i en komplett Hilfigeroutfit, och jag blev väldigt nöjd över vårt lags styling haha ;) Dock vann vi inte, men var superkul ändå!
Fler såna jobbkvällar tack!
Lunch på Waynes med Ida ↓
Framme på Hilfiger! ↓
← Längst till vänster är vårt bidrag till tävlingen! haha kuuwl!