Andas

Haha jaa alltså, det ska alltid vara någonting! och problemen verkar vilja föröka sig.
Inte nog med att min kropp beter sig konstigt och förmodligen är i obalans och jag försöker få hjälp, ringt 9 olika nr idag och dom har bara hänvisat mig vidare till varandra eller gett mig nr som inte längre finns, så börjar det också vara hög tid för att skaffa visum till Kina och för att få visum där måste man skicka in hela sin resplan i landet samt boenden, transporter osv, vilket Kilroy håller på och hjälper oss med, men nu när vi ska knyta ihop säcken och börja söka så har vår kontaktperson gått och blivit sjuk. Min rumskompis ska flytta ut så jag måste hitta en ny. Snart får jag körförbud på min bil så måste laga och ombesikta den (vilket ska fixas i helgen). Kollade mitt konto och det har dragits dubbelt från saker som jag köpt förra helgen då tjejerna var här på besök, så måste åka in till stan och reda ut det.
Men sen var det nog inget mer! Nu har jag klagat klart haha.
Det är ju egentligen inte så jättestora problem. Kunde absolut varit värre. Det löser sig! Positiva tankar!