Förra helgen

Förra helgen spenderades i Skeå, Byske och Piteå!
Det var en fantastisk helg och detta är vad jag gjorde:
Åkte motorcykel med bror upp till Byske för att hälsa på mormor, morfar, farmor och farfar. Vi började hos mormor och morfar och där var också lilla söta kusinen Molly så vi busade utomhus i den skinande solen, sparkade boll, stod på händer och hade "te-bjudning", var riktigt kul!
Sedan bar det av till farmor och farfar och då blev det mer fika och så pratade vi om allt möjligt, supertrevligt!=)
Mer mot kvällen drog jag mig till Cissi och mötte upp brudarna för en grillkväll tillsammans, var lite kämpigt med att få igång grillen haha men tillslut gick det! Suuupergott var det!
Söndagen hade jag och Sandra lite spa så vi körde ansiktsmask och handpeeling, sköönt! Sedan drog vi på stan och så mötte vi upp mamma, Jerry och Robin på Espresso House för en fika, så vi tjattrade lite innan jag begav mig vidare, jag hade nämligen inbokad en tatueringstid så gaddade mig lite ;) bilder på resultatet får ni se lateer! Efter det var det gärnet mot Piteå för middagsbjudning hos pappa och Maria och dom bjöd på grillat, nomnom! Har varit ganska så bortskämd med maten i helgen känner jag haha, smaklökarna har njutit, och det har jag med!