Tors och fre hade jag helg!

Jag har måndag nu. Blivit knäpp tror jag.
Haha nä, men torsdagen och fredagen var jag ledig så idag är det måndag för mig!
Jag hade tid i Luleå på torsdagen att hämta ut min bortrensade cykel, så nu har jag fått tillbaka den! Sandra hängde med upp och vi åt gott på Donken och shoppade sen litegrann=) Jag passade på att hälsa på mina gamla arbetskompisar och kände direkt hur mycket jag saknar dom och hur mycket jag älskar den staden! Luleå i mitt ♥.
Har det iofs ganska bra här i Umeå också, men Luleå kommer jag nog alltid känna lite extra för.
Köpte schampoo och balsam på Lush, så nu jäklar ska håret få sig en ecokur! Blir spännande att se om dom är bra!=)
När vi kom tillbaka till Skeå började släkt från mammas sida strömma in hos Robin och Sandra. Sandra har nyss fyllt år så vi skulle fira henne=) Var riktigt trevligt! och jag och Alma fulade oss med snapchatfilter haha!
Sen blev det final i Biggest loser och det var vi bara tvugna att se!
Fredagen fyllde jag i mina tattoos, sen drog jag och Sandra på stan och brände ännu mer pengar! Är supernöjd med all shopping och alla inköp! Bilder lär komma så småningom i ett inlägg=)
Middagen blev kräftskiva hos Sandras föräldrar och det var verkligen suupergott! 
Sedan var det dags att köra mot Umeå igen!