Midsommar 2016

Min midsommar började med ett arbetspass. Men kvällen fick jag iaf spendera tillsammans med vänner i Simmersjön=) Har några bilder från kvällen så låter bilderna få tala för min midsommarafton hehe! ;)
Dagen efter (midsommardagen) var det verkligen sommarväder och jag fick ta del av det! jaaa! äntligen en dag med sol och värme och ledighet! Gick barfota i gräset, stod på händer, njöt av solen, doppade fötterna i vattnet, andades in friska luften, verkligen njöt! Drog också till Byske camping och hälsade på Eklund, Joel, Kevin och Julia, och gick sedan runt på campingen och blev så glad av att så mkt folk var i rörelse och att alla var på så gott humör! Var massor med folk på stranden, folk som spelade beachvolleyboll, spelade minigolf, åt glass, badade i utebadet, solade, skrattade, lekte. En perfekt sommardag och jag kunde för första gången i sommar använda mina sommarkläder tjihoo!
Hälsade på farmor och farfar också och dom skämde bort mig med gomaten! mums!
Sedan var det dags att köra tillbaka till Umeå och jag till och med njöt av bilturen, hög musik, öppen bilruta, håret flög och solen stekte och jag sjöng och dansade sittandes i bilen. Helt underbart!