Halloween 2015

Vet inte om jag kommer få tag på bilderna från fotobåset så jag tar och delar med mig av dom bilder jag har från kvällen! Var en riktigt kul kväll även ifall det började med en hel del stress för min del, jobb, bil som pajade, osv. men jag tog mig till Skeå efter allt strul och var väl redo att börja festa vid kl 9.. haha men bättre sent än aldrig, right? ;) På festen fanns det bland annat jultomtar, Rudolf, Mario & Luigi, jigsaw, safaritjej, dockor, spruckna/halvdöda ansikten osvosv! Var så himla kul att träffa alla fina vänner! Se allas utklädnader, blanda lite drinkar och skaka lite bootey=) Lokalen var riktigt nice utspökad och häftigt med fotobås, dansgolv med brottsplats osv! haha supernice! Sen så råkade jag ju vinna pris för bästa utklädnad också hihi =] kuul! Nej med det var en riktigt lyckad kväll det här! =D