Gammeltant

23 år fyllda!
I lördags var det dags, då tackade jag för tiden som 22åring och blev ett år äldre heheee. 
Blev firad av släkten på mammas sida, så det var full rulle!=) Jag och Oskar bjöd på fika och tårta, och så fick jag presenter och massor med grattiskramaar! Var jättefina presenter! men det jag uppskattade mest ändå var nog sällskapet=) Supertrevligt och kul med besöök!=)
Här är några av presenterna jag fick:
Så fick jag pengar, lotter, jackor, lite smått och gott m.m. =)
På söndagen blev jag firad av pappa, Maria och Ida, så då blev det ännu mer fika och tårta! hehe gottgott=) Var jättekul att dom också kunde komma på besök!=)
Efter att dom for hem så drog jag och Oskar ut och åt på restaurang och åt gooomaten innan vi sen for på Bio och såg den nya Askungen!=) Helt klart sevärd, men blev som inget wow eftersom den var så lik den tecknade versionen, så man visste som hela tiden vad som skulle hända därnäst, men absolut sevärd!=)