Julafton och juldagen!

Då var denna jul över, och den spenderades i Piteå i år med pappa och Maria=) Vi var hos Marias mamma och åt julbord, såg Kalle Anka, lyssnade på sång och gitarrspelande, utmanade varandra i sällskapsspel och öppnade julklappar! Var en väldigt fin kväll med god mat och trevligt sällskap!=) Tummen upp!
(julafton) ↑
Papi♥ ↑ (juldagen)
-
Dagen efter, alltså juldagen, gjorde jag mig klar i Piteå för att sen köra vidare till mamma i Byske och fortsätta julfirandet där!=) Vi blev mamma, Jerry, Ida (Jerrys dotter), mormor och morfar! Åt gott, umgicks och öppnade paket!=) Mycket trevligt=)
Detta är btw min resekompis som jag ska utforska Australien och NZ med! Läängtar som tusan tills det är dags! Kommer bli så himla nice! =D
-
I julklapp i år har jag fått pengar, jojobaolja, parfym, godis, spargris i en jordglob, biobiljetter, m.m.
Och pengarna har jag redan sprättat på en ny kaaameraaaaaa! wohoo! Sålde min Nikon D90 för någon månad sen så har känt mig ganska naken utan en kamera och nu har jag äntligen köpt en bättre och smidigare! Blev en Sony A6000! tjihoo! =D
Aaah vilken beauty! ↑