Jobb, jobb, jobb!

Har inte haft en dag för mig själv sedan jaa.. ett bra tag sen nu. Men så är det med butiksbranschen! och är glad att jag får jobba så pass mycket som jag gör nu innan jag drar iväg på äventyr! Need the money! och sen är jobbet ganska kul också ;)
Idag blev dagen på jobbet lite annorlunda, tjuvar, polis och polisförhör. Tyvärr blev det ingen ånger eller ledsna miner för dom som åkte fast idag utan istället en bitchattityd som jag bara inte kan fatta att man har i det läget.. Nåväl, förhoppningsvis har dom lärt sig något av detta. 
Nuu ska jag äntligen få sova ut! inte ställa någon väckarklocka utan bara vakna när jag vaknar (eller när grannarnas ungar börjar skrika).. Får hoppas på det första! 
Imorrn kör vi Nyårsfirande i Skeå hos broder och Sandra, ska bli riktigt sköj! =D