Stockholm 5/7-8/7

Aaaaaaand I'm back!
Dags för lite uppdatering då=) vart man nu ska börja...
Kan ju börja med Stockholmstripen!=)
5 juli tog jag och mor vårat pick och pack och åkte ner till huvudstaden! Redan samma kväll som vi anlänt drog vi oss mot Grönan för att vara med på Sommarkrysset, och där fick vi oss en plats på en bänk inom "filmområdet" så det blev lite spännande att se om man skulle hamna på tv, men det gjorde vi inte, och det var nog lika bra det hahah! Dom vi såg uppträda var bland annat Charlotte Perrelli, Vance Joy, Ella Henderson m.m. Mycket duktiga var dom=)
Coolaste limon eveer ↑ stod utanför Grönan=)
Dag 2.
Ännu en dag för oss på Grönan, men nu en heldag, massor med karusellåkning, och tillsammans med sötaste Sanna! :D Så himla kul att äntligen få träffas igen! Det var en riktigt lyckad dag/kväll med massor av karuseller (vi åkte alla utom fritt fall och uppskjutet hehe (A)) och Insane var fan INSANE, men kul att ha åkt den iaf haha :D Så spelade vi lite på spelhjulen, dock ingen vinst.. :( Så var vi ju tvugna att testa på spökhuset, och det var huur hemskt som helst, fyfaan kändes verkligen som att man var mitt i en skräckfilm.. Skrek nästan av mig halsen där inne tror jag, huvva! hehe=) 
Var en sjukt rolig dag med massor av skratt, förlängde livet en aning där tror jag haha, toppen!
Dag 3 bestod av shoppiiiiing! Hittade mig en fin klänning på Mango, kofta på H&M och en bh på Lindex=) Så åt vi massa gott och drack mycket wiiine, riktigt nice!=)
Sista dagen hann vi inte göra så mkt i sthlm så det blev mest att packa ihop och ta sig till Arlanda, där jag sen skulle åka vidare mot Landvetter och mamma till Skellefteå!=)