Helgen i byysk

Min helg.
I lördags direkt då jag kom till pappa blev det att dra ut och äta och jag beställde en svinigt god entricote med beasås och pommes nomnom! Sen blev det att skynda sig att göra sig klar för party med vännerna! Förfesten var hos cissi och sen drog vi ut på Verandan=) Där var det himla nice, fullt ös ;)
Partyoutfiten ↑
Sen på söndagen var det superfint väder med strålande sol osv, så jag och pappa tog oss en skotertur! Det absolut bästa med vintern=)
Efter skoterturen åkte vi till Skeå för att hälsa på farfar på sjukhuset, kändes himla bra att få träffa han=)
Efter det blev vi bjudna på mat på Lilla kina av farmor, och jag beställde stekt kyckling i currysås, uunderbart gott!
På kvällen åkte jag vidare till mor min och övernattade där,
och nu är jag tillbaka i lägenheten i Luleå=)
Jamen det var väl som min helg lite kortfattat hehe ;)
Och nästa helg blir det kalas och partyparty! taggar redan :D