Spa och fullmoon-kväll

Sista dagen badade och solade vi vid våran pool. Sedan var vi på spa och jag testade fiskspa! var ganska skönt och kittlades en massa haha=)
På kvällen var det fullmoon-poolparty på hotellet. Enda dagen på året som månen är så stor=) himla mysigt var det, så jag och Robin tog oss varsin drink, jag en strawberry daquiry och Robin en irish coffee=) och så hade vi mysig utsikt över huvudpoolen med månen som reflekterades i den=) Blev att äta på hotellet den kvällen, japanskt och det var supergott!=) Var så himla partysugen då poolpartyt började dra igång men då jag hade sovit konstigt under natten och hade världens jävla nackspärr så var jag lite för stel och hade lite för ont för att kunna släppa loss och dansa.. så himla typsikt.. menmen så kan det gå! vi fick iaf lyssna på bra musik den kvällen haha=)