Piteå äventyrsbad

Igår blev det att bada på Piteå äventyrsbad med Robin, Cissi och Pontus=) Vi började med att beställa öl och nachos chips med salsa sås (muums) innan vi hoppade i plurret=) Trodde jag skulle skratta ihjäl mig då killarna åkte toan, satan vad det gick undan, trodde nästan robin skulle åka utanför kanten, vilket inte hade varit så roligt men så dom åkte omkring i den där ringen såg på nått sätt ganska komiskt ut ;) Jag vågade ju förresten också mig på att åka toastolen, måste ju visa mig tuff inför grabbarna höhö ;) Så träffade vi ju en Piteå-Bieber osv, äckligt likt. Efter badet åkte vi in till stan och åt godmat på restaurang, gott! och sen var det tänkt att vi skulle discobowla meeeen... det var fullt, så det var ju synd. Men hade riktigt kul ändå, tiden bara sprang iväg, så det är väl ett tecken på att man hade rooligt ;)
Bild från då jag, Julia och Victor var och badade i Piteå 2011=)