första klass whoopwhoop

Då sitter jag äntligen på det sista flyget nu påväg till luleå=) gratis wi-fi på flyget och förstaklass, inte illa såhär på födelsedagen och allt =D benutrymme var precis vad jag behövde efter 2 dagars lång flygning så det var ju himla nice det=) Våran dag i Hollywood blev över förväntan, gick längs walk of fame, såg Hollywoodskylten och så fick vi bli dom första som blev fotade på den riktiga röda mattan iih :D det var premiär för 21 jumpstreet så Channing Tatum skulle komma dit om bara nån timma, sög bara att vårat flyg gick då det gick så vi missade han just och pass på röda mattan, men vi kan ju iaf skryta med att vi gick på den före han och resten av kändisarna :D Och snart är det väl dags för att bjuda på lite bilder, så fort jag får tag på min dator så lovar jag att lägga upp några på bloggen!=)