Veckan osv

Nuu känner jag.. dålig uppdatering.
I torsdags for jag och mamma till Stackgrönnan och åt varsin räkmacka, yummi!
Annars har jag jobbat och jobbat och jobbat, och sen åkt till Luleå, gått lite på stan där, och så idag efter jobbet blev det att fara en snabbis till stan i Piteå för att köpa en jättefin tröja som jag har letat sönder mig av! fanns en kvar i Piteå i min storlek (måste ha varit menat till mig hehe) :] är supernöjd, och så hittade jag mig ett par arbetsskor också för en billig slant!=) Efter den lilla shoppingturen åkte vi direkt vidare till lillkusinerna i drängs och blev bjudna på surströmming, hiiimla gott! och en jättegod efterrätt också, rabarberpaj=)
Imorrn blir det att umgås med cissi på dagen och sen blir det ett arbetspass på kvällen=) Blir nog nice det!=)
Hann med att fota Indy lite tvärt idag också=)