Insomnia

Åh...får ingen sömn, och dom nätterna jag faktiskt kan sova så drömmer jag bara en massa mardrömmar. Alla handlar om samma sak, att bli ersatt av någon annan, oviktig, oälskad, och att inte kunna göra någonting åt saken, bara stå och titta på och känna mig hjälplös. Är massa olika drömmar men alla handlar om just det. Har inte tänkt så mkt på det förut, men kan det vara så att jag innerst inne känner så eftersom det verkligen är det som alla mardrömmarna handlar om?
Jag har ingen aning, men kul är det ju inte då man gruvar sig inför att somna, för då kommer mardrömmarna, och gruvar sig inför att vakna för då kommer den bittra verkligheten.
Jag känner mig så klar nu i Oslo, vill verkligen bara åka iväg till Hawaii och sen komma hem och leva normalt!=)
#1 - Farmor

Men lilla vän du måste försöka gå ut och få lite luft på kvällarna. Och försök att inte tänka på Hawaii, då går tiden säkert fortare. Ni ska ju iaf dit så småningom. Tänk på vad du tjänar på den tid ni har kvar och vad du kan köpa för pengarna// Lycka till/kram