Gbg, falkenberg och vessigebro

jaa, vart ska man börja=) var ju iaf i Sverige i helgen, Göteborg, Falkenberg och Vessigebro=) resan till gbg från oslo gick hur bra som helst, humöret på topp och så fick vi åka en lyxbuss med skitsköna stolar, det var nice=)
Då vi kom fram till Gbg så blev det subway direkt, åh munorgasm, så himla gott! sen kom therese dit och sen också johanna, och det kändes verkligen så bra att få träffa dom igen efter så lång tid! Sen drog vi iväg allihopa på stan en sväng där jag köpte lite julklappar åt mig själv (A) hehe. Och efter det drog vi till ett café och satt och pratade och hade det riktigt trevligt=)
På kvällen blev det fest i Vessigebro, och då fick jag ju träffa Eklund! var också riktigt längesen man träffade den tösen, så det var kul!=) Kvällen blev väl inte riktigt som det var tänkt.. bjöds på shots, och gratis är ju gott, menmen så går det om man lämnar kvar hjärnan i oslo..
Då jag och cissi sen var på tåget på vår resa på väg tillbaka till oslo så hade vi insikt rakt in i förstaklass, och där satt Sven Melander, yee, så det var ju lite småballt=)
Då vi sen lämnade älskade Sverige och kom tillbaka hit till SF så höll vi på att tuppa av.. toadörrarna hade slitits bort, en gick iofs rädda men den andra dörren måste väl bytas ut, det var berg av disk överallt, det låg skräp och äckel på golvet, och jag och cissi hade alltså städdag i kollektivet just då. Underbart. Vi fick det iaf att bli fräschare efter våran städning så det är ju positivt=)
Sen så kände jag att jag inte orkade vänta nå längre med att boka en resa upp till luleå (A) så bokade en nyss, är dock i januari jag far men ändå, längtar :]
Min kärlek ♥