Borta i huvudet

- Blev väckt av ett samtal kring kl 12 inatt, var helt säker på att jag snart skulle upp och jobba, fick frågan om när jag gick och la mig, och jag svarade kring kl 12, men det var ju ungefär det klockan var just då så det är ju ganska omöjligt, men jag envisades med det iaf. Saken är den att jag faktiskt aldrig ens hade gått och lagt mig, somnade bara ifrån allt. Men jag var helt säker.
- Sen hissen på jobbet. Ska trycka in knappen "åpne" och samtidigt dra i dörren för att den ska öppnas, ist trycker jag in knappen "etage 2" och sliter i dörren, blir småsur för att någon tryckt upp hissen just då jag ska öppna den, men inser sen efter ett tag att det måste ha varit jag som tryckt fel.
- Sen så sitter jag och Mia på jobbet och pratar om London, massa billiga shoppingställen, oxfordstreet osv, så säger jag, tror du det är jättedyrt på times square?...
Som jag sa till robin, jag har nog gått och blivit knäpp.