Käfta, Film, & Jordbävning.

Haha måste ju berätta. Jag och Julia skulle fara en sväng till kiosken, och medans jag bytte låtar och hittade någon vi kunde lyssna på, så tittar jag upp på henne och ser att hon får ett frispel, hon tittar ut genom rutan på sidan, räcker ut tungan och ser helt galen ut och gör tummen upp. Sen så ser jag nå småglin ute på gatan som håller på att käfta med henne och gör tummen ner. Jag frågade henne om hon kände dom, och hennes svar blev: "nej ingen aning, men dom käftade med mig så vadå då käfta man ju tillbaka."
Hahah juliajulia...

Föresten! Vi såg just filmen Dear John, och den var helt underbar, och Channing Tatum gör ju inte filmen dåligare precis! Se den gott folk, se den=)
Mitt i filmen så kände jag iaf hur huset börja skaka och det brumma som till, jag tänkte att det förmodligen bara var en lastbil som körde förbi, men sen visade det sig att det var ett jordskalv! fräänt ;) Fösta gången jag känt ett tror jag ;D