Phillip Island

Återförenadeeee!! Yaaas!! Så den 28e dec kom mina gamla roomies hit till Melbourne och vi möttes upp så klart och gick ut för lite drinkar, dans och häng! Såå kuuul! 30e flyttade jag in på samma hostel och samma rum som dom så vi var åter igen rumskompisar haha niice! Vi drog på en liten road trip till The Phillip Island för att hänga med Seby och Maurizios släktingar som har ett sommarställe på en camping där. Guuud så trevliga alla var och sjukt välkomnande! Vi drog till stranden, shoppade, drack drinkar. På kvällen festade vi och det var verkligen så himla kul! Haha dessa människor alltså! Vi övernattade i och utanför deras husvagn och på morgonen var det pappaskämt på hög nivå haha! Paul, deras kusin hade massor av roliga skämt att dela med sig av och då fick jag också lite feeling så delade med mig av mina awesome skämt vilket gick hem hos nästan alla haha yeey! Nej väldigt kul liten trip var det!