Perth so far

Vilken stad alltså! Jag fick en sån bra känsla direkt jag satte foten här. Den är relativt lugn, har en mysig shoppinggata med helt otroliga gatumusikanter som man bara inte kan sluta lyssna på. Lätt att navigera, trevligt folk och underbart väder! Ja, jag trivs! Var lite nojig över att resa själv men det har gått superbra hittills och jag är så nöjd över att vågat ta det steget. Har vart här i nästan 2 veckor nu, shit vad tiden springer iväg! Och förutom en massa shopping (surprise surprise) så har jag strosat runt och kollat in Elizabeth Quay, Esplanaden, Virrat bort mig i Botaniska Trädgården, unnat mig en tid hos frissan, ett glas vin här och där och snackat en massa med folket på hostlet. Sedan fick jag besök av en vän i fredags, (en av dom svenska grabbarna som hängde med oss i Gold Coast och Byron Bay), så det var kul! Han stannade fyra dagar och vi utforskade Perth lite till, åkte på en tur ut till Rottnest Island där vi hängde med en massa söta Quokkas! Mer om det i ett annat inlägg.