Sista dagen på jobbet!

Sista dagen på jobbet var i onsdags, alltså 21a november (haha har halkat efter med blogguppdateringen känner jag), så nu är det NO MORE FUCKING APPLES!! Och ni fattar inte hur skönt det känns! 6 månader har jag jobbat och slitit i detta skjul. Det har vart blod, svett och tårar! Mest svett, minst tårar. Jag har packat Granny Smith, Pink Lady’s, Royal Galas, Red Delicious, Fuji, Sun Downers och vissa dagar päron. Jag jobbade ju tidigare på en annan äppelfarm i 6 månader, Rizzato kallas den, men denna farm, Vedelago, trivdes jag sååå mkt bättre på! Absolut! Arbetskompisarna (har bild med en av dom nedan, Ting), chefen Robert Vedelago som gillar snuskiga skämt (finns på bild nedan) och att man inte blev behandlad som en jävla slav, tacksam för det! Fast ja, i början var dom flesta, mest chefen, riktiga rövhål, fyfan, men det tog sig! Har både bra och dåliga minnen härifrån, mest bra! Och jag är SÅ HIMLA GLAD ATT INTE BEHÖVA PACKA ETT ENDA SATANS ÄPPLE MER! Ursäkta språket, men det är sååå niiiiiice!!! Nu är jag mer färdig än någonsin att ta mig an livsnjutarlivet, här ska has välförtjänt semester, lääääängeeeee!