Laser Hair Removal

Alrighty! Jobbade min sista dag på farmen i onsdags pga att skörden nu är slut så finns inget mer att packa, typiskt.. bestämde mig då för att boka en buss till dagen efter, destination Brisbane! Men denna gång var det inget Koala Sanctuary eller turistande som stod på listan, denna gång åkte jag dit för att göra en hårborttagning med laser på Simply Laser kliniken! Iih spännandeee! Gjorde en brasiliansk men funderade även på att köra armhålorna också.. men äh, det är så lätt att vaxa under armarna så det fick vara. Proceduren gick väldigt fort, kändes dock som att hon högg mig med en massa nålar så försökte tänka att det var en tatuering haha men ja nej det tog lika ont ändå, tur det går fort! Har jag förstått det hela rätt så är det när hårsäcken bränns bort som den stickande känslan kommer så det måste ju betyda att det funkar, hoppas!
Det är förövrigt snorbilligt att göra hårborttagningslaser här i Australien, vilket var anledningen till att jag tog steget till att göra det. Hemma i Skeå var det så satans dyrt då jag kollade upp det, så kände att nej tack. Har nu bokat in 8 sessions och hela kalaset gick på ca 400 AUD (2600kr). Yey!