88 farmdagar done!

Nu har jag jobbat klart alla mina 88 farmdagar för att kunna ha möjlighet till ett till års arbetsvisum i Australien! Woopwoop! Har jobbat med picking, pruning, cherry picker pruning, och till sist the packing shed. Ska jobba här ett tag till dock, men då är det för pengarna och inte för farmdagar! Så känns skönt att vi bara kan dra när vi vill eftersom vi inte ”behöver” vara kvar på farmen längre. Får se hur länge vi står ut haha! 

Första och andra svängen på farmen har varit helt olika. Annat folk, andra typer av arbetsuppgifter osv. Same same but different!

Haft både bra och dåliga dagar, underbara och hemska, arga och glada, roliga och sorgliga, sjuka och friska, haha jaa jag tror nog man har haft alla dess känslor under denna tid! Har dock flera guldmoments som jag tar med mig och kommer leva länge på, fina fina minnen!