Spådom

Idag kom Robin och Sandra upp till Luleå för att hämta upp mig och sedan bege oss mot Boden! Där hade nämligen jag och Sandra bokat tid hos en spådam och vi var väldigt nyfikna på våran framtid. Vi tänkte att det kunde ge oss en liten hint eller vägledning på vilken väg man kan tänkas ska ta i livet=) 
Tyvärr var det en stor besvikelse då det var mkt som inte stämde, och hon frågade för mkt frågor, chansade sig nästan fram och jag kände bara nää, så jäkla dåligt! Och det var svårt att veta vad som var framtid och vad som hade varit och allt var väldigt luddigt och osäkert. Sedan skulle jag (enligt spådamen) skjuta upp en resa som var planerad eftersom det fanns viktigare saker att göra först, så resan skulle jag ta sen. Haha det blir ju lite jobbigt när jag åker om en vecka! nååväl, får hoppas att resan går bra trots allt hehe ;)
Då vi var klara for vi tillbaka till Luleå och käkade pizza, mums!
Även ifall spågrejen blev en besvikelse så känner jag att det var kul att testa på, och så kändes det riktigt kul att brorsan och Sandra kom upp och hälsa på!
Så man kan som säga att det var en lyckad dag ändå!=)