-2015-

1. Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? 
Massor! Besökte ishotellet i Jukkasjärvi, For på surfläger i Portugal, jobbade i receptionen på Byske Havsbad, körde Segway, besökte Malmö, Colour me rad, vandrade från Nikkaluokta till fjällstationen, åkte helikopter, åt krokodil, började jobba på Kicks.

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar?
Inte någon av vännerna jag umågs med, men några facebookvänner och syskon till kompisar blev=)

4. Vilka länder besökte du? 
Jag var i Portugal på surfläger en vecka=)

5. Är det något du saknat år 2015 som du vill ha år 2016? 
Muskler. Haha, nej men en hyfsat vältränad kropp fast inte muskulös. Det får jag ta och fixa detta året istället!

6. Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? 
Oj, datum.. det vet jag faktiskt inte.

7. Största misstaget? 
Att inte smörja in sig i solskyddskräm första dagen i Portugal... Haha blev både dumboöron och fläskläpp, soleksem och nästan blåsor.. aggressiv sol det där!
 
8. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Jo, svanken har varit åt helvete (är inte helt bra än), så det suger.

9. Bästa köpet?
Ny kamera!
 
10. Vad spenderade du mest pengar på? 
Shopping och mat.

11. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, jag bestämde mig för att boka min drömresa, och lyckan var total! Eller är, jag har inte farit på den än, men snart bär det av! ;)
 
12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2015? 
Hippie Van - Smith & Thell, Flashlight - Jessie J, Hello - Adele, bland annat=)

13. Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? 
Oj, det vet jag inte.

14. Vad önskar du att du gjort mer? 
Lärt mig saker.

15. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sitta hemma och inte göra nånting.

16. Hur tillbringade du julen? 
Med pappa och Maria, hos Marias mamma i Öjebyn.

17. Blev du kär? 
Jag var och är ♥
 
18. Favoritprogram/serie på TV? 
Solsidan, Bonde söker fru, Paradise hotel, Greys anatomy. 

19. Bästa boken du läste?
Jag tror fasen inte att jag läste nån bok.. eller joo! läste ju boken 438 dagar, som är skriven av Martin Schibbye & Johan Persson.
 
20. Största musikaliska upptäckten? 
Ingen aning.

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Pengar! 

22. Något du önskade dig men inte fick? 
Inget jag kan komma på.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2015? 
Jag var hemma och hade bjudit över släkten på födelsedagskalas!=)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Ja det finns det alltid.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2015?
Fabulous! Hehe nej men jeans, och skjorta användes flitigt, speciellt då jag jobbade på Dressmann, men annars var det nog en ganska bekväm vardagsstil bara=)

26. Vad fick dig att må bra? 
Äventyr, komplimanger, bli älskad, nya upplevelser. Sen fick jag ju jobb på en skönhetsbutik som jag blev väldigt glad över!

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hehe, om jag ska välja nån så får det bli Nick Bateman.
 
28. Vem saknade du? 
Lexus...

29. De bästa nya människorna du träffade?
Gänget i Portugal, det var minsann ett gäng härliga människor!